Vyhledat
  • tersna

NOVINKA!!!! INFRASAUNA U NÁS VE FITKU !

Aktualizace: 15. úno 2020

Jak často a za jakých podmínek se saunovat v infrasauně?

Jedním z hlavních rozdílů mezi infrasaunami a klasickými saunami finského typu je teplota. Zatímco klasické sauny pracují s teplotami okolo 100 stupňů Celsia, infrasauny si vystačí s teplotami kolem 45 - 60 °C. To ocení především osoby, kterým příliš velké horko nedělá dobře, nebo na něj dokonce mají alergii.

Četnost návštěv infrasauny je čistě subjektivní záležitost. Ideální však je dopřávat si infrasaunování třikrát týdně při délce saunovacího cyklu okolo 40 minut. Doporučuje se několik minut před vstupem do infrasauny dát výkon na maximum, jedině tak je možné naplno využít léčebný potenciál, který infrasauna nabízí. Po každém saunování tělo potřebuje nějaký čas, aby se vrátilo takříkajíc do normálu. Proto je ideální chodit do infrasauny jednou za dva až tři dny.


Doporučujeme:

- používat infrasaunu 3x týdně - saunovací cyklus 40-60 minut - teplota 45 - 60°C


Základní pravidla pro zdravé saunování

  • Před saunováním se osprchujte a otřete se dosucha.

  • Můžete si vzít s sebou do infrasauny hrubou žínku či ručník a ve chvíli, kdy se začnete potit, si jí můžete otírat obličej. Díky tomu odstraníte odumřelé kožní buňky a vaše pokožka se tím omladí a bude hladší.

  • Nejlepší doba pro saunování je ráno. Krátce po probuzení se lehce protáhněte, poté se vypoťte v infrasauně, osprchujte a nakonec vypijte několik sklenic čisté vody. Takováto ranní procedura vám dodá potřebnou energii na celý den. Pokud máte naopak problémy se spaním, můžete použít infrasaunu večer. Klidný a uvolněný stav zajištěný saunováním vám pomůže snadněji a lépe usnout.

  • Při saunování v infrasauně je nejlepší poloha vsedě a nikoli vleže. Topidla jsou totiž umístěna tak, aby nejvíce užitku ze záření poskytla osobě sedící ve vzpřímené poloze s chodidly na úrovni lavice.

  • Po saunování je důležité doplnit tekutiny ztracené během saunování. Ideálním nápojem je čistá voda, která nevrátí tělu zpět kalorie spálené během saunování.


Příznivé účinky infrasauny
  • Zvyšuje rozpínavost tkáně

  • Ihned snižuje ztuhlost končetin, kloubů a zad

  • Snižuje svalové napětí

  • Mírní bolesti

  • Stimuluje krevní oběh

  • Působí při léčbě chorobných zánětlivých procesů kůže

  • Vhodný doplněk pro redukci váhy.

  • Za 30 min. spálí až 600 kcal

  • Účinná relaxace a regenerace organismu


BUDEME SE TĚŠIT NA VAŠI NÁVŠTĚVU...


57 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše